Kolejny absurd !
Dotarliśmy do pisma, z którego wynika, że zca Szefa KAS Małgorzata Krok poleciła, by pracownicy komórek merytorycznych w urzędach wdrożyli się w pracę nad poprawą obsługi klienta.
Ja się pytam:
Czy obecne kierownictwo KAS dba tylko o podatników ich prawa i odczucia a pracownikach już w ogóle zapomina?
Szef KAS obecnie zajmuje się głównie kartą praw podatnika, w tym chce zbierać informacje o naszych błędach i skarżyć na nas w Sejmie , a na wniosek o nową uchwałę modernizacyjną umywa ręce i poleca mi zwrócić się do Rady Ministrów.
Pani Krok chce by kontrole trwały 6 dni, a komórki kontroli i orzecznictwa zajmowały się obsługą klienta .
Halo! kierownictwo KAS ! Do czego Wy chcecie doprowadzić ?
Chcecie położyć budżetu Państwa?
Chcecie by Wasi pracownicy wyszli na ulicę w trosce o budżet i swoje warunki pracy i płacy ?
Do tego doprowadzicie.